در طول 18 ماه یا بیشتر، خردهان در حال تحول گذشته مبتنیبر گاه خود به آیندهای دیجیتال هستند. این به معنای تطبیق ارائه در گاه یا انتقال منابع بیشتر به اینترنت است. خردهی یکی از صنایعی است که در صدر تحول دیجیتالی قرار دارد.
دلیل محرک تحول؟ 58٪ از بریتانیا از تلفنهای هوشمند خود برای استفاده میکنند که نسبت به سال 2018، 12 میلیونیا 66٪ افزایش داشته است. تحقیقات اخیر ما نشان میدهد که بیش از نیمی از بریتانیییها از دستگاههای تلفن همراه خود برای تکمیل ها استفاده میکنند. در حقیقت، در هر پنج پوندی که برای خردهان انگلستان صرف شده است، یک پوند به صورت آنلاین پرداخت شده است. همین امر سبب ایجاد و گسترش سرویس های ارسال پیامک و پنل اس ام اس حرفه ایی به عنوان یک کانال ارتباطی شده است.
واضح است که اولین ذهنیت اران مدرن بیش از هر زمان دیگریبر «خیابان عالی» تاثیر میگذارد. اعلامیه جدید دبنهامس (Debenhams) در مورد بسته شدن گاههای برنامهریزیشده، همراه با این واقعیت است که سرمایهگذاران تا حد زیادی از مراکز انگلستان خارج میشوند و نشان میدهد که خردهان سنتی در حال کشمکش با افزایش رقابت آنلاین هستند. با چنین تغییر و تحولاتی با وجود برخی از معروفترین گاههای خیابانی عالی، اکنون زمان دیجیتال است.
مصرفکنندگان هنگام انتخاب از کسبوکار شما، به دنبال چیزی فراتر از قیمت و مقایسه هستند. این سفری است که توسط یک خرده تحویل داده میشود و در حال شکلگیری تبدیلها و حفظ موفقیتآمیز است. این افزایش تقاضا برای اولین تجربههای تلفن همراه است که ندگان بیشتری را ترغیب میکند تا به انقلاب فناوری بپیوندند.
ارتباطات مشتری محور
با این حال ، برای موفقیت در یک استراتژیدیجیتال، خردهان باید مشتریمحور باشند. از این گذشته، اساس خردهی تجربه مشتری است و با صحبت کردن در مورد دیجیتالی کردن خدمات در تمام صنایع، میتوان به راحتی از این امر چشمپوشی کرد. ایجاداستراتژی دیجیتالی در اطراف این بنیاد برای موفقیت خردهان که به دنبال کسب درآمد در بازار رو به رشد هستند، مهم است.
بهینهسازی سفر مشتری از طریق پیامهای دیجیتال، تقاضا برای اولین تجربههای تلفن همراه را فراهم میکند. این در واقع چیزی است که باعث میشود مشتریان شما بعد از مدتی برگردند. به طور خلاصه، هدف خردهان باید فراتر از باشند و سفری را که به مشتریان خود ارائه میدهند با دقت در نظر بگیرند.
بازاریابی چندکاناله در بخش خردهی
واقعیت ساده این است که مصرفکنندگان انتظارات فوقالعاده بالایی از خدمات، به ویژه در بخش خردهی دارند. تجربهای که یک گاه ارائه میدهد، هر آنچه که ممکن است مستلزم آن باشد، باید از طریق کانالهایی مناسب و قابل حمل و قابل دسترسی با موبایل باشد. سادهسازی همه جوانب تجربه آنلاین از طریق کانالهای دیجیتال این انتظارات را یکپارچه ارائه میدهد. یک نمونه پر بازده از این نوع تبلیغات، بازاریابی پیامکی است.
استفاده از یک راهحل قابل تنظیم، پیچیدگیهای مدیریت چند ادغامی و کانال را برطرف میکند، ضمن اینکه به مشتریان امکان دسترسی به مشاغل شما را از طریق کانالهای مورد نظرتام فراهم میآورد.
این مسئله بسیار مهم است که مشتریان شما میخواهند از طریق این کانالها در مورد کسبوکار بشنوند. در حقیقت 53٪ از مشتریان احتمالا ازکسبوکاری میكنند كه میتوانند مستقیما به آن پیام دهند. به منظور پشتیبانی از تجربه تلفن همراه، تحقیقات نشان میدهد که مصرفکنندگان به طور فعال از خردهانی که راههای مناسب و سریع برای اتصال و تکمیل را ارائه میدهند، استفاده میکنند.
امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق برنامه، پیامرسانهای اجتماعی، RCS، پیامک و تعداد زیادی کانال دیگر در نقاط کلیدی در سفرشان، تفاوت برند را مشخص میکند. افزودن این کانالها همچنین به بهبود نگهداشت مشتری و همچنین تشویق تعاملبا مشتریان موجود و بالقوه کمک میکند.
آینده خردهی آنلاین
ارتباطات سادهترین و مقرونبه صرفهترین روش برای بهبود تجربه مشتری است. خردهان با ارائه کانالهای مناسب و مستقیم برای ایجاد مشاغل با مشتریان، قادر به ارسال پاسخ سریع و رضایتبخش هستند که سنگ بنای تجارت هستند.
ایجاد سفرهای متصل و متنی از طریق کانالهای دیجیتال میتواند تاثیر چشمگیری بر نرخ سبد رهاشده و حفظ مشتری داشته باشد. یک سفر خوب و کارآمد میتواند به راحتی از مجموعه لیستهای مشتری انتخاب و تقسیمشده نیز پشتیبانی کند.
با راهاندازی جریان اصلیRCS در میان سایر کانالها و فناوریها، فرصتهای خردهان در حال انفجار است. اکنون مشاغل بیشتر از گذشته با مشتریان در ارتباط هستند و خدمات بهتری ارائه میدهند و نتایج بهتری را کسب میکنند.
برای کسانی که از پتانسیل ارتباطات مشتریمحور بیمناک هستند، متخصصان چندکاناله ما مجموعهای از راهحلهای قابل تنظیم را ارائه میکنند. اجرای هر یک از آنها آسان است و فورا کسبوکارها را قادر میسازد تا از طریق کانالهای منتخب خود با مصرفکنندگان ارتباط برقرار کنند.
بازاریابی دیجیتال مشتریان ,طریق ,ارائه ,خردهان ,مشتری ,میکنند ,طریق کانالهای ,استفاده میکنند ,تلفن همراه ,نشان میدهد ,تجربه مشتری ,طریق کانالهای دی منبع
درباره این سایت